close

ארגמן נדלן כאן לשירותכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    בואו נחפש יחד!

    התחדשות עירונית בקרית חיים

    post-image

    הבית שלכם ממש מעבר לפינה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      התחדשות עירונית היא תהליך של שיפור והתחדשות של אזורים ישנים או מוזנחים בעיר, באמצעות פיתוח תשתיות, בינוי חדש, שימור מורשת והעשרת החיים הקהילתיים. התחדשות עירונית יכולה להביא להגברת האיכות הסביבתית, החברתית והכלכלית של התושבים, ולהפוך את העיר למקום יותר מושך ומשתלם לחיות בו.

      אחד הדוגמאות המוצלחים להתחדשות עירונית בישראל הוא קרית חיים, שכונה ותיקה בחיפה, שעברה תהפוכה רבת פנים בשנים האחרונות. קרית חיים הוקמה בשנת 1933 כמושבה עובדים, ובמהלך השנים הפכה לשכונה צפופה ומעורבת, שסובלת מבעיות של דחיסות, הזדקנות, חוסר תשתיות ופערים חברתיים.

      בשנת 2021, אושרה תכנית האב להתחדשות עירונית בקרית חיים המערבית, שכוללת את שדרות דגניה, טרומן וורבורג. התכנית מציעה להרוס 260 יחידות דיור ישנות ולבנות במקומן 1,580 יחידות דיור חדשות במבנים הנעים משבע עד 15 קומות. בנוסף, התכנית כוללת בניית ושיפור של מבנים ציבוריים, מרחבים פתוחים וירוקים, רשת דרכים חדשה, ושינוי בצומתי הרחובות. המטרה היא ליצור מרחב ציבורי אנושי ומזמין, שימקסם את הגישה לכל השימושים הנחוצים לחיי היומיום – מגורים, תעסוקה, חינוך, מוסדות ציבוריים, מתקני ספורט, מרכזי תרבות, מסחר ופנאי.

      התחדשות עירונית בקרית חיים היא חלק מאסטרטגיה ארוכת טווח של עיריית חיפה, שמטרתה להפוך את המרחב העירוני למרחב ציבורי שיתן לתושבי העיר גישה קלה ונוחה לכל השימושים הנדרשים לחיים איכותיים ובריאים. התחדשות עירונית בקרית חיים היא גם הזדמנות לשמר את המורשת ההיסטורית והתרבותית של השכונה, ולחזק את הקהילה המגוונת והמעורבת שחיה בה.

      מי אנחנו?

      ארגמן התחדשות עירונית הוקמה על ידי רמי שטרית בעל ניסיון משנת 2015 בארגון וניהול מיזמים בהתחדשות עירונית וזו ליבת העשייה שלנו, אנו חברה המגשרת ומקדמת פרויקטים של פינוי בינוי, הקמת פרויקט של ארגון מתחם לתהליך פינוי בינוי אינו דומה לשום דבר אחר, כל פרויקט הוא שונה וייחודי, מכיוון שכל דייר הוא ייחודי ושונה. אנו יודעים כיצד להקשיב לדייר אשר חושש משינויים, להבין כי הסרבנים הם לעיתים מבוגרים שחוששים שיאבדו את ביתם היחיד, ולקחת את הסרבן המתלבט והחושש ולהפכו לדייר נלהב ורציני בפרויקט.

      אנו מבינים את החשיבות של שקיפות והסבר מפורט לגבי כל תהליך קרוב ורחוק במהלך הפרויקט, ואנו נלווה אתכם החל מתחילת התהליך ועד לגמר הפרויקט, בכל צומת קבלת החלטות, קטן או גדול, מייעצים ותומכים, כדי להבטיח שאתם תקבלו את השירות הטוב ביותר מצד כל בעלי המקצוע בפרויקט.

      ברשות רמי שטרית מנהל החברה ניסיון של 8 שנים בארגון וליווי דיירים, הובלת מתחמים תוך ידיעה אילו בורות ומהמורות מצפים לכם בדרך. לא פעם אני נתקל בדיירים שמוכנים להיפגע ולקבל פחות, העיקר שהשכן ממול לא יקבל כלום, אבל יש לי ברוב המקרים את הדרך והכלים להתמודד עם כל תרחיש / סיטואציה ואני מונה בפני הדיירים את החיובי והשלילי, אמנם הצביון והאופי של הבית הישן נעלם, אך ברשותם דירה חדשה עם ממ"ד ומרפסת שמש שעמידה בפני רעידות אדמה ולא עלינו מלחמות, לדירה יתווסף גם כן מחסן וחניה פרטית (במרבית המקרים).

      למידע נוסף אל תהססו לפנות אליי… רמי שטרית : 052-7499737

      שירותים נוספים שיעניינו אותך

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support