close

ארגמן נדלן כאן לשירותכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    בואו נחפש יחד!

    התחדשות עירונית בקריות

    post-image

    הבית שלכם ממש מעבר לפינה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      שירותים נוספים שיעניינו אותך

      התחדשות עירונית קריות

      המאה ה-21 מציבה בפני העיריות אתגרים גדולים העולים על אלו שהתמודדו איתם עד כה. אחד האתגרים האלו הוא צפיפות אוכלוסין. מאחר ושטח המוגדר למגורים אינו גדל עם השנים אלא להפך, עיריות רבות מתמודדות עם מחסור בדירות. כאן נכנס לתמונה פרויקט התחדשות עירונית בקריות. זה הוא פרויקט המאפשר לבעלי נכסים, יזמים וקבלנים לקחת בניין קיים ולחדש אותו, תוך כדי הוספת דירות נוספות בבנייה לגובה, כך שמשפחות נוספות יכולות סוף סוך לרכוש או להשכיר דירה באזור המדובר. מעבר ליתרון הבולט של בניית יחידות דיור נוספות, במהלך תהליך התחדשות עירונית הרשויות המקומיות משפרות את התשתיות ואת אזורי הפנאי והשירות עבור התושבים. מי שמחפש לרכוש או להשכיר דירה באזור מתחדש ולזכות בכל היתרונות מדוברים יודע שאליו לפנות על ארגמן נדל"ן אשר מתמחים בבדיקה ומציאת נדל"ן שעונים על כל הצרכים שלכם.

      מי משלם על פרויקט התחדשות עירונית בקריות?

      ישנן שתי אפשרויות למימון עלויות פרויקט התחדשות עירונית בקריות:

      • תקציב המדינה- לעיתים בפרויקטים מסוג זה קיימת מעורבות כספית של רשויות מקומיות.
      • מימון על ידי יזם פרטי אשר נהנה מתמריצים משמעותיים הניתנים על ידי רשויות המדינה והרשויות המקומיות שלו, בדמות הטבות מס וזכויות בנייה נוספות.

      בשורה התחתונה הדיירים המתגוררים באזור המתחדש אינם צריכים להוציא אגורה מכיסם הפרטי – נהנים מערכי נכסים מוגדלים ומאיכות חיים משופרת שכן הדיור הוא חדש, מודרני, גדול ובטוח יותר.

      מי הם המקדמים של תהליך ההתחדשות העירונית בקריות?

      הפרויקט הוא פרי שיתוף פעולה של הוועדה להתחדשות עירונית במשרד השיכון, משרד הפנים, רשויות מקומיות, תושבי האזור המיועד להתחדשות עירונית או יזמים פרטיים שנבחרו על ידי העירייה או הדיירים. התחדשות עירונית מתנהלת בימים אלה בערים רבות ברחבי הארץ, כאשר מעגל האנשים שמכירים ביתרונות הברורים של הפרויקט מתרחב כל הזמן ורשויות מקומיות נוספות כבר נמצאות בתהליך של יישום פרויקט התחדשות עירונית גם בעירם. אל תוותרו על היתרונות המובהקים שיש לפרויקט התחדשות עירונית בקריות להציע לכם. אם אתם מחפשים נדל"ן באזור מתחדש צרו קשר על ארגמן נדל"ן והם ישמחו לערוך עבורכם את כל הבדיקות הנדרשות.

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support