close

ארגמן נדלן כאן לשירותכם!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    בואו נחפש יחד!

    התחדשות עירונית בקרית ביאליק

    post-image

    הבית שלכם ממש מעבר לפינה

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      קרית ביאליק היא עיר שנמצאת בקריות, שהוקמה בשנת 1934 על ידי עולים מגרמניה. במשך שנים, העיר הייתה עיר תעשייתית קרובה לחיפה, שהסתמכה על התעשייה הקיימת באזור. בשנים האחרונות, העיר החלה תהליך של התחדשות עירונית, שמטרתו להעניק לעיר זהות עצמאית וייחודית, ולשפר את איכות החיים של התושבים.

      אחד הפרויקטים המרכזיים של התחדשות העיר הוא קריית ביאליק יפה, שמתמקד בשיפור השכונה ההיסטורית של העיר, שבה נמצאים בתים ומבנים ישנים שנבנו בסגנון באוהאוס. הפרויקט כולל בין היתר הקמת תחנת רכבת קלה(מטרונית), שיפוץ של בתים ורחובות, הקמת גנים ופינות ירוקות, והקמת מרכז תרבות ואמנות שישמש גם כמוזיאון להיסטוריה של העיר והעלייה הגרמנית.

      פרויקט נוסף של התחדשות העיר הוא קריית ביאליק חדשה, שמטרתו לפתח את האזור הוותיק של העיר והאזור הדרומי והצפוני של העיר, שנחשב לאזור פריפריה ועוני. הפרויקט כולל בין היתר הקמת תשתיות חדשות, בניית בתים ומגדלים מודרניים, הקמת פארק גדול שישמש כאזור נופש וספורט לתושבים, והקמת מרכז קניות ובידור שישמש גם כמוקד למשק המקומי.

      התחדשות העירונית בקרית ביאליק היא תהליך חשוב ומאתגר, שדורש שיתוף פעולה בין הרשויות המקומיות, החברות הבונות, והתושבים. התהליך מבקש להגדיל את הפוטנציאל העירוני של העיר, תוך שימור המורשת התרבותית שלה, ולהפוך את קריית ביאליק לעיר יפה, נקייה, ומודרנית, שמציעה אפשרויות רבות לחיים איכותיים ותרבותיים.

      מי אנחנו?

      ארגמן התחדשות עירונית הוקמה על ידי רמי שטרית בעל ניסיון משנת 2015 בארגון וניהול מיזמים בהתחדשות עירונית וזו ליבת העשייה שלנו, אנו חברה המגשרת ומקדמת פרויקטים של פינוי בינוי, הקמת פרויקט של ארגון מתחם לתהליך פינוי בינוי אינו דומה לשום דבר אחר, כל פרויקט הוא שונה וייחודי, מכיוון שכל דייר הוא ייחודי ושונה. אנו יודעים כיצד להקשיב לדייר אשר חושש משינויים, להבין כי הסרבנים הם לעיתים מבוגרים שחוששים שיאבדו את ביתם היחיד, ולקחת את הסרבן המתלבט והחושש ולהפכו לדייר נלהב ורציני בפרויקט.

      אנו מבינים את החשיבות של שקיפות והסבר מפורט לגבי כל תהליך קרוב ורחוק במהלך הפרויקט, ואנו נלווה אתכם החל מתחילת התהליך ועד לגמר הפרויקט, בכל צומת קבלת החלטות, קטן או גדול, מייעצים ותומכים, כדי להבטיח שאתם תקבלו את השירות הטוב ביותר מצד כל בעלי המקצוע בפרויקט.

      ברשות רמי שטרית מנהל החברה ניסיון של 8 שנים בארגון וליווי דיירים, הובלת מתחמים תוך ידיעה אילו בורות ומהמורות מצפים לכם בדרך. לא פעם אני נתקל בדיירים שמוכנים להיפגע ולקבל פחות, העיקר שהשכן ממול לא יקבל כלום, אבל יש לי ברוב המקרים את הדרך והכלים להתמודד עם כל תרחיש / סיטואציה ואני מונה בפני הדיירים את החיובי והשלילי, אמנם הצביון והאופי של הבית הישן נעלם, אך ברשותם דירה חדשה עם ממ"ד ומרפסת שמש שעמידה בפני רעידות אדמה ולא עלינו מלחמות, לדירה יתווסף גם כן מחסן וחניה פרטית (במרבית המקרים).

      מוזמנים להתרשם מהפרויקטים שלנו : ארגמן התחדשות עירונית

      למידע נוסף אל תהססו לפנות אליי… רמי שטרית : 052-7499737

      שירותים נוספים שיעניינו אותך

      התחדשות עירונית קריית ביאליק

      התחדשות עירונית בקרית ביאליק היא הכינוי הכללי לתהליכים הרבים שבהם אזור נתון הזקוק לשיקום כללי, ממבנה ועד אזורים שלמים, מקבלים את השיקום הדרוש להם מבחינת שיפור המבנה או התשתיות. ישנן מספר דרכים בהן ניתן לקדם תוכניות להתחדשות עירונית, לעיתים התהליך מתרחש באופן טבעי, ביוזמתם של דיירים פרטיים, ולעיתים ביוזמת העירייה. מאחר ולהתחדשות עירונית יש יתרונות רבים, משקיעים רבים מחפשים את הנכסים הרלוונטיים העונים על הקריטריונים המזכים באפשרות להשתתפות בפרויקט זה.

      מה היא המטרה של התחדשות עירונית בקרית ביאליק?

      המטרה הכוללת של פרויקט זה היא לספק סביבת מגורים מתחדשת ומהנה תוך דגש על שיפור איכות החיים בתוכה, בין אם מבנית ובין אם אחרת. בנוסף, ישנם יעדים נוספים שההתחדשות העירונית משיגה, לרבות שיפור התשתיות הפיזיות במבנים ובשכונות, הגדלת היצע הדיור, הגברת הבטיחות במבנים והיענות רבה יותר לצרכים הקהילתיים המתעוררים באזור. בעיקרו של דבר, כל פרויקט שמטרתו חידוש הסביבה נכלל בכותרת התחדשות עירונית, אבל יש לא מעט אפיקי רישוי שבאמצעותם ניתן לקדם פרויקטים כאלה, כשהמפורסמים שבהם הם פינוי בינוי ותמ"א 38, אותם מספקת המדינה.

      מתי פרויקט התחדשות עירונית בביאליק הוא רווחי?

      לא כל הפרויקטים של התחדשות עירונית בקרית ביאליק שווים את זה. כדי שפרויקט יהיה רווחי גם ליזם וגם לתושבים, היזמים צריכים להוסיף מספר לא מבוטל של יחידות דיור ביחס למספר היחידות הקיימות. היטלים אלו נקבעים משיקולים כמו גובה בנייה, צפיפות בנייה, הקצאת שטח ציבורי, הסדרי חניה ותנועה וכן שיקולים כלכליים כמו מחירי קרקע ועלויות פינוי. בחישוב היחס הכולל, ניתן לבסוף להסיק מהן הפעילויות הנדרשות בפרויקט, כגון תוספת בנייה במסגרת הקיימת, או הוספת בניית יחידות חדשות לבעלי דירות קיימות, או בניית דירות חדשות המיועדות למכירה על ידי הקבלן או היזם של הפרויקט. אם אתם מעוניינים לבדוק את אם הנכס שאתם מעוניינים בו מיועד לעבור תמ"א 38 בקרוב, או שהאזור בו אתם רוצים להתגורר מיועד לעבור פרויקט פינוי בינוי, צרו קשר עם ארגמן נדל"ן ותדעו זאת בוודאות!

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support